06Burcu06 Bugün hastanede ultrasonda gözükmedi kesem, alttan muayene dediler hic bilmediğim için yaptırdım, ama ailem tehlikeli olabilceğini söyledi siz yaptırdınız mı?? Orda da kese gözüktü ama 3 mm çapında dedi. Korkuyorum
Soruyorumm 06Burcu06 yaptırdım ilk kalp atışı öyle duyuldu bir tehlikesi yokmuş olsa neden doktor yapsın dimi
Dmrcsnm 06Burcu06 hiç bir tehlikesi yok canım ben ters rahimliyim bebeğim 12 haftalık olana kadar her kontrolümde (3 kez) alttan muayne oldum şuan 20+3 haftalığız çok şükür
06Burcu06 Soruyorumm kaçıncı haftada kalp atısı duyuldu. Tehlıkeli oldugu söyleniyor hep de cunku daha gebelik yenı oldugundan zarar verebilirmis o cihaz korktum bende