Aysen17 Arkadaşlar 36 haftalık hamileyim bugün farkettim kilodumda hafif sarı renkte bir sızıntı gördüm ter zannettim ama rengi sarı olunca telaş ettim biraz kilodumun kenar kısımlarında özellikle Islaklık biraz fazla yardımcı olur musunuz
OksijenliSu Aysen17 ter, idrarla karışık akıntı bile olabilir. Ama sızıntı olacağını sanmıyorum. Yinede takip edip devam ediyorsa doktora gitmen de fayda var.
bahar-1903 Aysen17 akıntı da olabilir, veya idrar da olabilir, bende şuan 36 haftadayim bende de oluyor ayni durum endişelenecek bisey yok canım.
Aysen17 bahar-1903 korktum biraz bu şekilde su kaybı yaşayanlar varmış doğumun yaklaştıkça sancımda var biraz biraz.haftaya randevum var konuşucam doktorumla teşekkür ederim
bahar-1903 Aysen17 Aynen sen yine kontrol e gittiginde danışırsın doktoruna , su olsa bilirsin belki idrardan terden ayırt edilecek bi kokusu varmis duyduğum kadarıyla.
Aysen17 bahar-1903 onada baktım ama kokusuz sürekli temiz tutuyorum ama sürekli bir ıslaklık var doktorum ne dicek bakalım