Ravzanur23 Arkadaşlar ilk olarak prilam kullandım ama etki etmedi doktorum drammamine diye bi ilaç yazdı ama kullanıp bulantıyı daha fazla yaşayan var mı benim gibi sanki ters etki etti daha fazla bulandırıyor ya da ben anlamıyorum kullanan var mı bu ilacı
Tugbabzkrt Ravzanur23 Dramamine bana çok iyi geldi ama sanırım bağımlılık yaptı 29+5 deyim hala ilaç kullanıyorum ve hala kusuyorum
Cen-net Benim. İçmediğim ilaç kalmadı vinalac diye özel. Alınan Bi ilaç verdi içinde bütün vitaminler varmış 130 tlye almıştık anca o azalttı baya Bi onu içmezsem. Hayatım felç
Tugbabzkrt Cdem21 Bende prilam ve dramamine ikisini birlikte kullanıyorum doktorum öyle söylemişti ama sanırım artık fayda etmiyor gibi bi ara azalmıştı kusma ama şimdi tekrardan daha ağır başladı