37+4 haftalık gebeyim sancim var açılma yok gebelik sekeri de olduğu için alttan fitil koyup doğumu başlattılar sabah 11 de bu saat oldu hala sancı çekiyorum çok yoruldum açıklığa bakiyorlar saat 1 de bir parmak dediler az önce de baktılar hala var dediler ama ben tükendim surekli yürüyüş yapıyorum. Baska ne açılmayı hızlandırır ne zaman dogum olur 🥺çok yoruldum