Mrba arkadawlar.sata gore 6+2.usgye gore 5+5 gebeyim doktor kese var bebek gozukmuyo soyledi.bende dogal olarak tedirgin oldum bow gebelik yawiyorum diye.doktora sordugumda belirtilerin varmi sordu…evet dedim…korkma belirtiler varsa saglikli ilerleyecek gebeliyin dedi.bana sacma geldi.o kadar belirtisiz gebeler var ki saglikli hamilelik surduler ne alaka.belirtiler kayb olsa dmekki bebeyin kalbi durdu demekmi?ne duwunuyosunuz bu konuda?