Erolilknur tatlim Allah yardimcin olsun inş kotu bir sonucla karsilasmazsin.ben gebeligimi 5.hafta öğrenmiştim.doktorum beni uyarmisti bu gibi bir durumda kesinlikle hamileligi sonlardimayi düşünüruz diye.o yuzden hep uzak durdum kediden hayvanlardan falan.korkumdan yaklasmadim.birde kızamıkçık poztif çıkmıştı bende bağışıklıgin var sorun yok demişti.onceden geçirmişim.yani çok hassas konular 🙁🙁