Nagihannnn0606 Kızlar merhaba 38 haftalık hamileyim ve 2 gündür ishalim midem çok rahatsız sürekli bi ağrı gibi rahatsızlık var midem de bağırsaklarımdan sesler geliyo artık bu bir doğum belirtisimi ne yapmalıyım geçmesi için yemek bile yiyemiyorum doğru düzgün