Kizlar ben vegaferon kan ilacı kullanıyorum sabah akşam ac karnına. Birde forte diye bir vitamin damla kullanıyorum. Bu ilaçları herkes kullanıyor mu. Ben oglumdayken günde 1 tane kullanıyorum kan ilacı simdi 2 kez içiyorum kansızlık var dedi doktor bu yüzden mi ? Vitamin kullanmıyorum ilk hamileligimde bunda doktor killandiriyor ekmeğe damla 3 damla dedi oyle yapıyorum bütün hamileler kullanıyor mu ?