Kızlar öncelikle hiiiç korkmayın ♥️
15 inde sezeryan için gün almştım kızlar ama dün saat 4.30 ta bir bardak kadar su geldi ben ilk başta akıntı zannettim ama 7.30-8 e kadar ara ara su gelmeye devam edince ben anladım ki bebeğimin suyu bu gelen doktorumu aradım gel bakalım dedi hastaneye geldğimde saat 10.20 olmuştu ve nstye bağladılar hemen düzensz sancılar cıktı ve 2 cm açıklığım vardı ama bebeğin kafası yukarıdaydı daha zaten sezeryan olacağından bekletmediler yatışım yapıldı ve 12 de sezeryane alındım tek sorun bende inanılmaz bi titreme oluştu ama korkudan oldu sanırsam ameliyathaneye indik herşey cok guzeldi belden iğneyi çok az hissettim damar yolu daha cok acıtıyor insanı sondayı hiç hissettmedim zaten başladık dediler iki dakka geçmedi oğluşum doğdu 12.36 da dünya yeniden şenlendi benim için odamıza geldğimzde saat 12.50ydi sabaha kdar yattım sabah 9 da yürüyüş yaptım ilk kalkmak biraz zorladı ama 10 saniye falan sonra alışıyosunuz zaten ben bile başardıysam herkes yapar kızlar şimdi oğluşumla odadayız sabah evimize gideceğiz nasipse
allah kimseyi bu yolda koymasın bol bol dua edelim Allah mutlaka yolunu veriyor içinizi ferah tutun Rabbim isteyen herkese nasip etsin sağlıklı bi şekilde ♥️