Kızlar bugün devlete kontrole gitcektim doktor izne ayrılmış. Ben de özele gittim ilk defa çatı muayenesi oldum 38+3 üz ve doktor rahimin çok yukarıda açılman da 0 dedi sancılarım da hiç yok. Bir de bebeğin plasentası çok yaklaşmış gelişimi nerdeyse durmuş. Doktor dedi ki eğer biraz açılman falan olsa normal doğumu bekleyelim dedi ama plasentan da çok yaşlanmış ve rahim çok yukarda rahat 40 haftayı geçer ama bebeğin kalp atımı her an durabilir plasenta yaşlandığı için dedi. O yüzden sezeryan önerdi ya bu doktoru da çok araştırdım hep normal doğuma teşvik eden bir doktor zaten bana da dedi sakın hani sizi korkuttuğuöu düşünmeyin dedi ben çoğu hastama normal doğum tavsiye ediyor ve yapıyorum dedi çok istiyordum normal doğum ya siz ne tavsiye ediyorsunuz bebeğimin hayatı söz konusuyken risk almadım ve perşembe gününe gün aldık