Ybdsl 8+2 gebeyim. Bugün kontrolde bebeğimi gördük kalp atışı dinledik fakat doktor rahimde ufak bır yapışıklık yanı septum olduğunu söledi böyle olupta doğum yapabılen var mı acaba 🙁