Merhaba.3.hamileligim ve şuan 8 haftalık hamileyim.hamileligimi öğrendiğimde beri aşırı derecede istahsizligim var.yemek yapmak,kahvaltı yapmak canım hiç istemiyor.onceden severek yedigim şeyleri bile göresim yok.yiyemedigim içinde mide bulantilarim oluyor.boyle olursa bebeğimde sağlıklı beslenemez.benim gibi olupta çaresini bulan varmı acaba..?