Merhaba araştırma hastanesinin infertilite- tüp bebek başvuru- menapoz olan kısmına yarın için randevu aldım fakat bir sağlıklı doğumum var 6 yıl önce sonrasında 3 kimyasal birde düşüğüm var doktorum kan pıhtılaşmasına bakılsın dedi ama bu yazdığım bölüm bakar mı acaba