Suhus000 bende hamileyim sana kendimce söyle bi açıklama yapayım
Ben şimdi ikili test yapsam bebeğimin sonuçları kötü çıksa ne yapabilicem bi şifa bulabilecekler mi
Sadece anne babayı üzüyorlar her şekilde bebeğini kabul eden insanlar yaptırmıyor ikili testti bende yaptırmıcam rabbim sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin diye dua ediyorum o testler yüzde elli sonuç veriyor
Benim çevremdeki iki insanada bebeğine özürlü dediler iğne vuralım öldürelim dediler kabul etmediler birinin aslan gibi oğlu var birinin bal gibi kızı var 💕 rabbim evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin