Merhaba. 5+5 günlük hamileyim. İlk kez geçtiğimiz cumartesi günü kontrole gittim keseyi gördük doktor 3 hafta sonra gelin dedi. Düne kadar bir sorun yoktu. Dün akşam yemeği hazırlarken kahverengi akıntım olduğunu farkettim. Yerleşme olabilir diye başta panik yapmadım ama ne zaman ayağa kalksam kahve akıntı olmaya başladı. Bugünde aynı şekilde devam edince doktora gittim kontrole kese bozulmuş dedi. Vajinal muayenede kalp atışı duydu ama henüz çok erken dedi. Progestan hem iğne hem fitil verdi ve coreasprin başlattı. Sürekli yatacaksın dedi.
Bu 2.hamileliğim. İlkinde de bu şekilde erken kalp atışı duyup sonrasında 6.haftasında kaybetmiştim bebeğimi kürtaj olmuştum.
Bu şekilde kese bozulması olup düzelen oldumu acaba? Bu seferde kalbi duracak diye çok korkuyorum.(