Arkadaşlar progestan kullanıyordum doktor dedi şu an bi tehlike yok ilacı bırakabilirsin bende ilacı BIRAKTIM. Bi ay geçti . Ve fark ettim akıntıma ara sıra kahverengi bir şey karışmış gibi geliyor. ( Bende bekarken üşütünce öyle çok olurdu bende çorap falan giyerdim sıcak tutardım🤔) bu durumu doktora anlattım gelen her kahverengi kan dedi ve sen yine 20 gün kadar progestan kullan dedi, bu durumu yaşayan var mı ?