Baharoz Ozlemdrn ben bir haftadir olcum yapiyorum yuksek olabilir diye ama hep bu civarlarda cikiyor 10/6, 10/5 civarlarinda hep . Benimkide mi dusuk ben hamileler icin normal diye dusunmustum
Gul_Baharr Ozlemdrn Ben dışarı da çıkmıyorum ki cnm benim hep düşük doktorum düşsün uzanımca geçer sen dua et yükselmesin o daha tehlikeli
minikoglummm Ozlemdrn 10 6 düşük bir tansiyon değeri mii? Benimde genelde öyle çıkar hiç düşük demediler hatta hamilelikte yüksek istenmez asla yüksek olmamasına şükürrr o daha kötü
2cocukluana Benimde hep 10.6 her kontrolde ayni cikiyor evde en fazla 11.6 11.7 oluyor doktor normal dedi bana yukselirse bebek icin tehlikeli bu dusuk bi tansiyon degil dedi
Meresss Ozlemdrn benim 9 6 10 6 çıkıyor normal diyolarlar hamilelerde yüksek riskliymiş öle aman aman tuzuda basma bana öle diyolar