DilarArslan malesef benim bende öyle bir tutuyor sabahlıyorum yatanıyorum da kafamı duvarlara vurasım geliyor ben ilk 3 ay parol içebilirsin demisti doktor ama içmeden atlatsan daha iyi demisti tabi once bebek varken kendi canımız umrumuza gelmiyor içmedim 3 ay mafoldum onu aktardan nane yagı aldım sakaklara ensene suruyorsun bak etkili oluyor tulbet soguk su ile ıslak basına ensene gözlerine koy oda iyi geliyor ... benim gerci hala 23 hafta olduk gecmiyor ikitane parol içiyorum anca hafıflıyor 🤷♀️