Lamraaa Biz doktora gidince dinledik ama arkadaslarım dinlemek cok zararlıymıs bizim doktorlarımız dinlemedi diyolar kızlar Bi sıkıntı olur mu
Medinedogru03 Lamraaa Bn çok dinlemek istemiştin israr da ettim hayır tavsiye etmiyoruz dedi 7+3 düm sanırım zararlı diye ama çok insan dinledi ya bisey olmaz bise olsaydı dinlettirmezdi
Yagmurrr98 Lamraaa Yani duymak gerekli bence her dk dinlemiyoruz sonuçta ben duymasam rahat edemezdim 🥲
LauraG Benim doktorum da çok kısa 12. Haftada dinletti. Dinleme esnasında yayılan ısı zararlı demişti.
LauraG Lamraaa bebek ilk haftalar çok küçük olduğu için dinleme esnasında makineden yayılan ısı zarar verebilir demişti. Y.dışında biraz büyümesini bekliyolar dinlemek için. Ama zaten kalp atışı göründüğü için sorun olmadı çok şükür.
MinikBrokoli Bizde ilk gittik dinledik daha sonra gittiğimizde duymak istediğimizi söyledik Doktor dediki ; -Şu an hareket ediyor gerek yok görüyorum dedi. Ve bizim için 1 ,2 saniye açtı kapattı öyle kaldı Sonraları hareketini gördümüz için istemedik .