Unlukacar Merveebuluttt ben ilk doğumumu yaptım şimdi 2. Gebeliğim yine oraya gidiyorum 500 TL ödüyorum muayene ücretine doğum da şuan zorunlu sezeryan 8.500 TL daha zam gelmemiş hali