gul_145
İhmal etme canım çok tehlikeli. Benim bebeğimin gelişimi 33 haftalıkta kalmıştı 37 başında acil doğuma alındım. Bebeğe kilo aldırmıyor anne ve bebeği zehirliyor. Bende yüksek tansiyon ve protein kaçağı vardı. Şimdi yine hamileyim doktor dedi tekrarlama riski var tek çaresi doğum olur coraspin kullanıyorum bebeğe kan akışı olsn diye yoksa bebek anneden beslenmiyor. Eğer varsa protein kaçağı doktor sana da verir coraspin