La_Liberte Arkadaşım bugün doktora gitti. Benim bir tahminim var. Sizinkileri de merak ettim. Anketle birlikte toruna da yazarsanız sevinirim 🥰Dipnot: tabii ki çok erken, tabii ki en doğrusunu doktor bilir.Maksat muhabbet ☺️
La_Liberte girl_boy_annesi ben en başından erkek düşünüyordum. Bugün gördüm erkek dedim yine ☺️ Fikrim değişmedi 🥰
La_Liberte girl_boy_annesi tamam canım ☺️ Ben ilk haberi hissettiğimde de erkek hissettim. Nubu erkek nubu bakalım bir aya belli olur ☺️
La_Liberte girl_boy_annesi teşekkür ederiz 🥰 her gören aynı şeyi demişti çok kibar bu kız bebiş dediler. Çok şükür öyle de çıktı 🥰
girl_boy_annesi La_Liberte sağlıkla gelsin canım benim kızda çok kibar duruyordu şimdi 2 yaşında hala kibar 🥰💖