33+1 hafta gebeyim. Bugün biraz kanamam oldu. Şimdi yatış yapıldı progesteron ve ciğer gelistirici iğne yapıldı. Herhangi bir kanama alanı yok neden olduğu anlaşılmadi. Benim gibi bu durumu yaşayan yada yaşamış olan var mı? Kanama evde oldu ve durdu üç dört damla kadardı. Çok endişeliyim