36,Kara dayanalim dedik ama☺️olmadı dün acil sezeyana girdik 1900sari bı pirpirim doğdu iyiyiz çok şükür bebek kuzede ben servis takipdeyim preklemsi geçirdik yine çok süpriz olmadı ama konturol altında çok kolay ve daha rahat atlattık Allah razı olsun tüm konya şehir hastanesi çalışanları ve Dr lardan vok çok iyi ilgilendiler daha bebeğimi göremedim heryrrim kablo dolu yarın gorcem inşallah