Nurellak Sütün gelmemesinin sezeryanla hiç bir alakası yok. Normal doğumda da 3 gün sonra sütü gelenler oluyor. Doktora sordunuz mu mama vermek için? Bebekler ilk günler çay bardağının dibi kadarcık sütle doyarlar. Emzirdikçe, göğüslerinizi uyardıkça sütünüz çoğalacak başta az geliyor. Göğüslerinize sık sık masaj yapın yani 2 saatte bir 1 saatte bir falan. Bebeği de yine sık sık emzirin sütünüz artar.