Merhaba arkadaşlar.bugün doktor kontrolüm vardı şimdiye kadar hiç söylememişti ayrıntılı ultrasona iki defa girdim kontrollerimi de hiç ihmal etmem 31. Haftadayım bana bebeğin kafasında sıvı toplandığını söyledi🥺böyle bi durumla karşılaşan var mı internetten araştırdım çok kötü şeyler yazmışlar çok korkuyorum😢