GizemC Kızlar 8haftalık hamileyim inanılmaz derecede diş agrım var kanal tedavisi olmam gerekiyodu hamile kalınca kaldı kadın dogumcum 3aydan önce müdahale ettirme ama hamilelige uygun antibiyotikler var dişciye git yazsın dedi fakat dişci bırakın antibiyotik yazmayı parol bile önermiyorum ben dedi elim kolum baglı aglaya aglaya agrı çekiyorum varmı tecrübesi olan bilgisi olan başına gelen bi yardım nolursunuz 😢
Figennn GizemC 1 cay bardagi elma sirkesini 1 dis sarimsak ile 4,5 dk kaynat ılıdıktan snra azinı bu su ile calkala cnm. Bn de bir hamile bayandan okuyup uyguladım bana faydası oldu. İnşallah sanada yardım eder diş ağrısı çekmek çok kotu
ikizlerimveannesi GizemC çok kötü olmuş benim de tedavim vardı ama ilk üç ay önermedi doktorum ikinci trimestere kadar bekledim ama senin ağrın varmış en azından ağrını rahatlatacak bir şey vermeleri gerekir başka dişçiye de görün istersen
rileyss GizemC ben de 7. haftamda 20lik diş iltihabı yüzünden antibiyotik kullanmıştım. kadın dogum doktorum iltihabın düsüge, ilerleyen zamanlarda erken doguma sebep olabilecegini soylemisti. verilen antibiyotik gebelikte kullanmak icin guvenli
GizemC Figennn teşekür ederim deneyecegim inanın çok zor rabbim kimseye çektirmesin 🙏kaç kez tekrar etmem gerekir
GizemC ikizlerimveannesi bir doktorla görüştüm antibiyotik yazarım istersen dedi ama bebege zarar verir düşüncesiyle ikilemde kaldım
ikizlerimveannesi GizemC doktor kontrolünde olursa zararı olmaz onlar bilir hangisinin zararlı olacağını kadın doğumcuna da danış idrar yolu enfeksiyonu için antibiyotik kullanmıştım ilk haftalar çok şükür bir sıkıntı olmadı
Seddda GizemC bende çektim majezik ağrı kesici sprey var Dr ondan vermişti iyi geldi öneririm Allah şifa versin
GizemC ikizlerimveannesi içime su serptiniz valla cok teşekürler ilk gebelik birde tüpbebek insan okadar agrıyı cekerken birde bu kısmı düşünüyor işte
GizemC rileyss dogru söylüyosunuz iltihap apse bebek icin daha zararlı içim rahatladı msjınızla allah razı olsun 🙏
GizemC Figennn bu akşam deneyecegm karanfil yaglı suyla gargara yapıyorum oda 1saat anca idare ediyo onunla dayaniyorum şuan allah razı olsun sizden yapınca yazarım size
Dodoveannesi Parol içebilirsin. Hiç bir sakıncası yok dedi doktorum. şiddetli baş ağrısından bir günde 2 kez içtiğim bile oldu.
GizemC Dodoveannesi parolu bende duymuştum bugünki doktor öyle korkuttuki parolun cigerlere etkisi çok diye şok oldum duyunca onca hamile nasıl kullaniyor yada hamile insan biryeri agrıyamazmı doktorları anlamak gúç derman bulmaya gdiyosun birsürü soru işaretiyle geri dönüyosun teşekürler bu arada 😊