Ayseee60 Omuriliğimden ameliyatmışım kızlar 12 platinim var doktorum kesin sezaryen demedi duruma göre bakarız dedi. 36. Haftadayım sizce 41 e kadar beklemeli miyim yoksa sezaryan için gün alayım mı 🥺
Dilos6342 Ayseee60 skolyoz ameliyatı mi oldunuz? Benimde 22 tane platinim var omuriligimde büyük ihtimal sezeryan olacağım
Neslihan37_ Ayseee60 kuyruk sokumum düştü doğumda kesinlikle tedbirini al ve kendini riske atma. İkinmak ve bebeğin tam da o omuriliği de kapsayacak şekilde kemiklerin arasından geçmesi zor olabilir senin için…
Dilos6342 Ayseee60 anladım geçmiş olsun. Bana bir doktor normal doğum yapabilirsin bi başka doktor da sezeryan olur büyük ihtimal demişti. Ama ben riske atmak istemiyorum
Adacan Bence çok tehlikeli ne kendinizi nede bebeğin geleceğini tehlikeye atmayın doktorunda böyle düşünecektir şimdiden seni kasmamak için öyle demiş muhtemelen
Neslihan37_ Ayseee60 evet hem ıkınma hemde bebeğin gecisi ciddi anlamda zorluyor illa normal olsun diye düşünme önce sağlığın 🙌