irmkldnc Merhabaaaa, yarın sabah 7.30 da doktorum yatış verdi bende doğuruyorum ilk gebeliğim üzerimde hem heyecan hem doğum korkusu var lütfen bol bol dua edin bebişime de bana da 🥰