Kızlar bacaklarımın üst kısmı morarik gibi çatladi bir iki tane belli , deli divane karnım kaşınıyor ama el degdirmeye korkuyorum kaşıyınca catlarmis kasimazsan catlamazmis rivayetine göre korkuyorum. Kaşıntı için yaptığınız bişi varmiydi ya da aman kaşı geç mi dersiniz.
*Yağ ve krem kullanıyorum ama nafile :)