Tam 10+1 oldum cok zayif biriyimdir bu arada. Sırt üstü uzandim az önce sağ kasigimda yumurta büyüklüğünde şişiklik gördüm kasigima dokundum serti. Biraz okşadım geri giti. Bebek olduğuna eminim çok mutlu oldum yaa ilk defa hissetim 😍. Bu kadar erken hisseden oldumu acaba aranızda