Ays_cskn Ya3 31 + 1 den selamlar kendimi zor tasiyorum oturdugum yerde uyukluyirum 1,5 yasinda oglum var dinlenemiyorum o yuzden o onumde oyun oynarken ben balık gibi yerde sürünüyorum 😆😆😆😆😆
Ya3 Yildizparlak bir de tansiyon düşmesi yok mu çok haklısın senin hazırmı herşeyin doğum çantan falan
Ya3 Ays_cskn çok tatlısınız bende garfilt gibi bir sağ bir sola yatıyorum bir de kramp giriyor ara ara 😵💫
Ays_cskn Ya3 Saol canim sende cok tatlisin az daha sabir diycez ne kaldiki surda bendede arada karin agrisi olup geciyor😊😁
Sehenz Ya3 gerçekten çok zor 35den sonra enerjim gelmeye başladı meyveni öğünlerini ilaçlarını aksatma yoksa hiç toparlayamazsın
Ya3 Sehenz ilaçlarımı alıyorum bir şekil de ama meyve çok nadir geçer diye umuyorum bir de bide yanması varya çok zormuş bu annelik 😣