Güzel anneler merhaba
Bugün Haseki Sultan gazi de detaylı ultrasona girdim, haftamız 23+6 bebeğim 690 grammış ,bebek iri dedi doktor. Şeker yüklemesi yaptır dedi.Ben yaptırma taraftarı değilim bide Benim öyle bi iştahım yok acaba neden irileşti bebeğim fikri olan var mı ? Şeker olabilir mi ? İlk gebeliğim deneyimsizim o yüzden hiçbir fikrim yok 😐