gzmmgnyy Aşırı gaz ve kabızlık problemim var kızlar bunun için ne yapabilirim aşırı rahatsız oluyorum☹️
Nsdpg gzmmgnyy 4. Günüm ve kafayı yicem doktorun verdiği ilaçta bi işe yaramıyor kayısı salatalık haddi hesabı yok yedim … burada durayım belki yardımcı olan çıkar
Mucize2023 gzmmgnyy bende aynı durumdayım. Hep şişlik. Kayısı salatalık bol su ne olursa deniyorum ama ne çare 😟
Tugbakaraer gzmmgnyy bende de aynı problem var bende hiç çözüm bulamadım doktorum Demir ilacı ve decavit verdi ondan sonra başladı bende ilaçların yan etkisi olabilir gabızlık diyor ama beni çok rahatsız ediyor
BBuseY Hanımlar üzüm 🍇 yiyin abartmadan ama (8/10) kadar.gerçekten inanılmaz faydalı ben hiç bir problem yaşamıyorum .
gzmmgnyy Tugbakaraer benimde decavitten sonra bu problemim oldu aynı sekilde ama çaresiz bi hal aldı artık
Gorkim Bir avuç maydonoz iki salatalık yarım limon suyu bir leblebi tanesinden küçük taze zencefil bir tane yeşil elma bızlatıp sabah aç karnına içilince kahvaltı sonrası rahatlatıyor. Tabi maydonuzu doktorunuza sorun ona göre👍
Hayattumutt gzmmgnyy her sabah 3 kuru kayısı komposto yapar gibi yapıyorum,minik minik doğrayıp 1 bardak suyla neyse ılık şekilde içiyorum,yarım saat sonra kahvaltı,bunu hergün yapınca faydasını ilerleyen günlerde görüyorsun
Maisiyah gzmmgnyy ben gebelikten önce kabızlık sıkıntısı yaşıyordum haftada bir çıktığım günleri bilirim ama hamile kaldıktan sonra sabah aç karnına bir yemek kaşığı zeytinyağına bir iki damla limon sıkıp içiyorum birde zeytinyağında incir bekletiyor annem ondan bir dilim yiyorum özellikle her gün kabak rendeleyip yoğurtla bir kase muhakkak yiyorum en önemliside en az 2,5 3 litre su tüketiyorum bunları yaparsanız Allah’ın izniyle bir sıkıntınız kalmaz inşallah