Mrvernnc Kizlar 7. Ayin bitimi 8. Aya girmeye yakin tatile gitmeyi düşünüyoruz ama yol biraz uzun oldugu icin korkuyorum ayrica havuza denize girme konusunda da endiselerim var siz ne yaptiniz bu aylarda giden var mi tatile??
Kbra52 Mrvernnc benim fırsatım olmadı tatile gitmek için ama bi arkadaşım var aynı haftalardayız denizde her gün
Kbr Mrvernnc merhaba bana doktorun yol 10 saatten uzunsa ikiye bölün mumkun oldugunca sık mola verin dedi
Silasil Mrvernnc benim hiçbi sorunum olmadı 8. Ayda yedi saatlik yola gittim. Sadece çok sık tuvalet için yolda durduk. Havuz içinde bi sıkıntı olmadı sadece ben biraz fazla güneşte kaldım bir gün o beni çarptı🥲