Seher_Emrah34 benim hep öyle bi küçülüyor bi büyüyor bazen de yamuk oluyo şaka gibi, beni de yamuk olması korkutuyordu mesela 🤭 o görüntü çok korkunç yani sonuç olarak. Ama alıştım. Kendini izle. Uyandığında karnına bak, yemek yeyince bak, gazın varken bak çıkarınca bak, yürüyüşten sonra bak. Hatta bi süre yan yattıktan sonra kalkınca da bak benim dediğim o yamukluk olacak 🤭kaçıncı haftadasın bilmiyorum, bebek büyüdükçe bu sorun bazen daha da artıyor, ama yine de sen içim rahat etmiyor dersen doktorunla görüşsen ya en iyisini o bilir seni en iyi o rahatlatır.