Selam kızlar 12 haftalıkken ultrasyonda doktor cinsiyet olarak kıza benziyor çıkıntı var ama yeterli değil demişti bir hafta sonra gittiğimde erkek dedi kızda bu kadar belirgin çıkıntı olamaz pipiye benziyor dedi :) kendimi kıza alıştırmıştım ve hazırlık yapmaya da başlamıştım şimdi erkek içinde bişeyler almak istiyorum ama 13 haftalığız bir ay sonra randevum var sizce değişir mi tekrardan ne diyorsunuz ne yapmalıyım ?