ikili test sonucum temiz çıktı bugün doktora gittim bağırsağında parlaklık görüyorum dedi 2 hafta sonra perinatolojiye yönlendirdi genetik bi hastalık da olabilir geçici bi durumda olabilir dedi ☹️başına böyle bi durum gelen var mı geçiyor mu sonradan