Nimetfatih benim 35+3te makat geliş dedi çokelme yap dedi doktorum yaptım snra geldim 37+3um suan bugunde elle dondurmeye çalışıldı fakat ne yaptıysak yapalım donmedi donmuyor tabi herkezinki farklıdır sezeryan gunu alıcam inş sag saglım kucagıma almak nasip olur