ZeynepEbrarr Bugün sabah sağlık ocağında tetenos aşısı yaptılar neden acaba ?ve gelecek ay için de başka bı aşı olacakmışm
Gamzesaa ZeynepEbrarr gebelikte yapılması gereken bi aşı tetanoz bi daha ki ay yapılan da ikinci dozu başka bi aşı değil
Bayancorek ZeynepEbrarr iki doz şeklinde oluyor. 20 ve 24 de yaptırdım bende. Ameliyat esnasında enfeksiyon ve mikrop kapmamanız için yapılıyor.
gkbyza ZeynepEbrarr ben de bugün 2.dozu oldum ya ilk dozda bayılmıştım bunda da tansiyonum düştü bu psikolojiyi nasıl atıcam bilmiyorum dün 4 tüp kan verdim bisey olmadı ama aşı olurken hep kendimden geçiyorum 🥴 covid alışında da böyle olmuştum🥴
Minigim38 Tetanoz sizin sağlığınız icin ameliyat aletlerinden size bulasacak mikroplardan korumak için bide dogumdan sonra vurulacaksınız ondan mi bahsetti acaba