Merhaba kızlar bebeğim 54 günlük kövez de kaldığı için biberonda süt verildi ve biberona alıştı hastaneden çıktıktan sonra uyanıkken iki dakika memeyi tutup ağlıyor tutmuyor çok zor tuttuyor on beş gündür elimden geleni yapıyorum ama artık dayanamaz oldum bir de anne sütü içmesi lazım kalbinde iki tane delik var doktor anne sütü içerse daha çabuk iyileşir dedi meme reddi yaşayan varmı sonradan düzeldi mi acaba yardımcı olursanız çok sevinirim