mayra Kızlar 16 haftalik hamileyim, rahim ağzında polip varmış, alınması gerekebilirmiş, daha önce polip aldıran var mı
Sevensevilen mayra canim endişelenme . Bende de var polip 14. haftadan beri , şu an 30 u bitirdim. Çok kanama yapmadığı sürece doktorlar almaya gerek duymuyor. Ama zor bir işlem değil cekiveririz oradan diyorlar. Sadece cinsel ilişki ve kabız olmak yok , bir de haftalık progestan iğne vurunuyorum polipi küçültüyormuş . Artık kanama yaşamıyorum .
mayra Ayyy canım çok teşekkür ederim cevabın için, çok stresliydim biraz rahatladım sayende, inşallah bende kolayca atlatırım bu süreci, hamileligimin başından beri hep bi sorun çıkıyor, rabbim beterinden korusun inşallah