Defneazra Eyz ilkinde girmiştim 24. Haftalarda 20 dk falan sürüyor ama heryerde ücreti farklı sanırım ve cihazlarda farklı oluyor daha uzun süreli ve güzel cihazlarda baktıranlarda olmuş benim hastanemde klasik usgler gibi bakılıp geçilmişti aslında çoğu şeyi doktorlar bakarken görüyor sadece onda extra para ödeyip biraz daha uzun süreli inceletiyorsn
Eyz Defneazra o yüzden devlette yaptırabilmek daha iyi en azından için rahat oluyo siğer türlü özelde çok istiyolar 🤦🏻♀️
Eyz Tugbakaraer kesinlikle her detaya bakılıyor bencede yaptırılmalı bende yaptırıcam salı günü inşallah güzel haberlerle döneriz 😌
Tugbakaraer Eyz güzel haberlerinizi bekliyorum çikolata yiyerek gidin bebek uyumasın biz yüzünü zorla gördük uyanmadı
Tugbakaraer Eyz Eyz bence devlette varsa orda yaptırın bende normalde devlete gidiyorum ama burda devlette yok özelde 750 TL ye yaptırdım
Eyz ozgeozcan çok iyi demişler bana 850 dediler devlete buldum bir şekilde devlette yaptırıcam nasipse 🥰
ozgeozcan Eyz genel olarak özel ısparta hastanesi fiyatları uygun muayene 120 tl ikili tarama testi 50 tl vs o yönü iyi gerçekten
Eyz ozgeozcan ikili taramaya bizde çok vermedik ama bunda fiyat farklı anladığım kadarıyla burda bir tane özel hastane var özel demeye de bin şahit lazım da işte fiyatları da uçuk işte
Kayrabera8 12 haftalıkken 1400 e yaptırdım, Prof peribatolog tu, daha önce bebeğimi kaybettim o yüzden hassasım varsa esilecek bi müdahale görünür diye , 22 de tekrar yaptıracağız, muayene 50 dk sürüyor, imkanı olan yaptırmalı
yabansena Eyz aslında en önemlisi detaylı ultrason bebeğin kalbini beynini böbreklerini herşeyini inceliyolar. Kuzenimin bebeğinin kalbinde sorun görüldü ve doğar doğmaz ameliyat edilecek iyi ki detaylı ultrason diye bişey var ki erkenden bişi varsa belirleniyo doğum sonrası direk o konu kontrol ediliyo. Benimde bebeğimin bir böbreğinde sıkıntı gördü not aldı doğum sonrası inceleme yaparlar önemli bişey olduğunu sanmıyorum ama yinede doğar doğmaz kontrol edilsin dedi. Ben ne ikili test ne üçlü test hiç birini yaptırmadım ama detaylıyı her gebeliğimde yaptırdım. Doktorum bana detaylıda bişey çıkarsa doğar doğmaz bilinir ona göre müdahaleyle ne sorun varsa halledilebilir detaylı ultrasonu ihmal etmeyin demişti.
Ezgican- Eyz önemli aslında oldukça, tabiki tercih sizin ama bütün organlarına bakılıyor ve bu konuda uzman olan hekimin (perinatoloji) bakması önemli olduğu için yaptırma şansınız varsa yaptırın bence 🙂
TeoMom Eyz Önemli bir şey canım belki de hamileliğin en önemli şeyi olabilir Allah korusun bebekte bir şey çıksa doğar doğmaz hemen müdahale ederler ama detaylıyı yaptırmazsan bilemezsin ve çok geç kalınabilir o yüzden yaptırmalısın ben de haftaya yaptıracağım