Beyzafd Annesininportakali53 ahahah massallah minnosa yaaaa 🧿🧿hesaba alan yok bebeğimi kendini göstersin yav her gün bakiyorum yok aynı 😂😂😂
Annesininportakali53 Beyzafd 🤣 ay sorma kuzum bir anda patlıyor göbek anlamıyorsun valla hele bide hareket hissedince benim hem göbek davul gibi hem hiç durmuyor valla kendimi taşımakta zorlaniyorum🤣
izobellaaa-_- Beyzafd İnan az göbek daha iyi birde sıcaklarda çok zorlananlar var inşş iç karnın geniştir 😀
Beyzafd izobellaaa-_- cok sukur kış bebegi olacak subattin sonunda gelecek hesaplamaya göre yaz olsa hele şu havalarda zor ya seninki de büyük ALLAH sana ve bu sıcakta karnı burnunda olana yardım etsin 🥰🧿🤲
Merve201119 Beyzafd iki gun sonra 24 haftalik olacağım daha yeni belirmeye başladı o haftalarda hiç yoktu
Beyzafd Busenurrr97 cinsiyetleri ne canim massallah hep ikiz istedim ama genetik sanirim sülalede yok olmadı bir kız bir oglan olacak mis tek bir kerede 2 evlat🥰🥰🤲
Elif_ileri 19+3 haftalığım karnim bariz büyüdü. Biraz erken oldu sanki ama yapacak birsey yok. Sonlarda ne olurum artık bilmiyorum 😁😁😁
Beyzafd Elif_ileri sonlarda da sisecegiz kuzum bebek sanıp kilo alacağız bence 😅😅 dogduktan sonra korseye başlıcaz yapacak bir sey yok😅😅
Beyzafd Sehrbnon122 ay massallah nasil guzel 3 kişisiniz 😅🥰 hep istedim ya olmadi tek seferde olay bitiyor genetik heralde 🧿🧿
Sehrbnon122 Beyzafd yok canım tüp bebek benimkisi ilk denemede tuttular miniklerim bana cok şükür 2 yıl sonunda geldiler 🥰🙏
Beyzafd Sehrbnon122 oy massallah ALLAHİM in mucizesine bak 1 istedin 2 verdi hayirlisiyla kucagina al insallah 🥰🥰🧿🧿🤲🤲
edaa1402 @Beyzafd bende 10 haftalık hamileyim karnım henüz belli değil ama çevrendekiler hani nerde daha karnım çıkmamış bilmem ne deyince kafam karıştı korktum haliyle 🙄
Beyzafd edaa1402 yok kuzum bende de hesaba almıyorlar yavrumu doktor iyi dedi bitmistir yani gerisinin önemi yok 😅😅 her zaman aynaya bakıyorum yok herkeste öyleymiş bak hic korkma cikacak insallah minik fasulyeler yatiyor icerde beklicez 🥰🥰🧿🧿🤲🤲