Hatihati benim de sigortam yok özel hastaneler konjsunu açmıyor ama siz söyleyince mecbur yapıyorlar sigortalı gibi hakkın oluyor muayene ücretini , ilaçların ücretini, doğum ücretini daha az ödüyorsun . Devlet bu hakkı tüm hamilelere vermiş sigortasız olsan bile sigortalı sayiliyosun bebeğini kucağına alana kadar. Ama dediğim gibi hasta kabulde analık halinden yararlanmak istiyorum diye belirtmeniz lazım