Kızlae 31 haftalık gebeyim bugün komtrolde bebeğin çok aşşağda olduğunu tam doğum kanalına yerleştiğini söyledi . İkinci gebeliğim ama ilkinde daha 32. Haftada anca başı aşşağı dönmüştü . Sancın kanaman olursa hemen gel dedi bide bol bol uzan gezmek seyahat yasak ama ben biraz korktum ya doktor iyi konuştuda netten baktım 2-4 hafta içinde doğum olabilir diyor .bu durumu yaşayıp zamanında doğuran varmı ? Birde bebeğin kilosu boyu doğru mu çıkar acaba