Filizx1 Oelrlrkmemdmd valla bilmiyorum bende ama uzandığım anda aşırı ağrım oldu ebe de sürekli ağrın var mı diye soruyordu demekki görmüş o da
moom222 Filizx1 cnm.benm 80 lerde çıktı daha doğum sancısi bile değil dedi sancıların çıkmış ama doğum sancısı değil dedi senin ki yirmi çok az sancı
Filizx1 Mikan35 takmadılar sancın çoğalırsa gel yeniden dediler Sancı var ama çok hafif gitmeye değmez diye düşünüyorum