Kızlar ben 18+6 haftalığım ara ara kasık ve karın ağrım oluyor. Doktoruma yazdım ayakta kalma dinlen geçmezse gel dedi ama yinede burda yaşayan vardır diye sormak istedim, benim gibi bu haftalarda bunları yaşayan var mı? Endişe etmem gerekir mi normal mi? Yazarsanız çok sevinirim 😊