DilaraAslann Kizlar 35+2 haftalık olduk 3 kilo olmuş bebek böyle durum yaşayanlar varmı bide normal doğum düşünüyorum nasıl olacak 🤔
Umran__37 DilaraAslann bende 36+1 bebegim 3.800 benimde nasil yapicagim belli olmadi doktorum gelisimizi iki hafta onde demisti birde makat gelisli
Dilhunizade DilaraAslann eger ciger gelişimi veya farklı bir saglik sorunu saptanmadiysa 36 haftada suni ile doğurtabilirler eger doğum tercihinizin bu yönde olduğunu söylerseniz.
GlsMila DilaraAslann canım 3500 ama doğumda 300-400 altında doğan benişlerde var sağlığı iyiyse zaten yakında gelir benim arkadaşım 2 hafta önce doğum yaptı 37 haftalık normal doğum 4200 demişti doktor 3600 doğdu su dan dolayı tam kilo çıkmıyor
DilaraAslann Gizemzden 32 haftada gitmedim canım sadece 34 haftada gittim 2500 Gr dedi 1 haftada 500 Gr almış😥
Umran__37 Canpolat genetikle hic alakasi yok annem beni 1.700 dogurmus genelde muz kasar organik pekmez koyumun cevizi kayinvalidemin gonderdigi yumurta sut peynir birde meyva cok tuketiyorum 🤣🤣
Bortubocek Canpolat benim 37.haftada 2700 anca doğar kilolu bebek istiyosan hergun sirayla et tavuk balik yiceksin dedi doktorum..oyllikle 39.haftada 4 kgye yakin dogdu..işe yaradi ya
Canpolat Umran__37 heee bende merak ettim taştan yumuşak herşeyi yiyorum bende kilosu da çok şükür iyi sizin fazla geldi o yüzden sormak istedim 🙈😀Sağlıkla gelsinler inşallah 🥰
Aycabatu Dilhunizade özel hastanede isteğimiz doğrultusunda suni sancı ile normal doğum yapılabiliyor mu
Dilhunizade Aycabatu benm 38 haftada 3620 gr.doktor kendi doğumunu beklersek 4 kiloyu fazlasıyla geçer suni ile başlatalım mi demisti bende oyle kabul ettim normal doğum yaptığım icin rosie atmak istemedm
Umran__37 Canpolat amin insallah hepimizin son kontolumde duydumda bende sasirmistim tasimasi agir oluyo ama cani sag olsun ☺️🤣
Esrraadil GlsMila 34 haftalık 3.100 gr dedi bebeğime Baş çevresi normal tabi ama kilosu fazla olduğu için erken mi doğar acaba dr öyle bişeyler söyledi
gorky 34+5 2550gramdı 36+2 kontrolümüz var cumartesi bakalım ne kadarlık olmuş haftalık 250gram alıyormuş muhtemelen kızçemde öyle olacak 😀
Esrraadil DilaraAslann adet tarihine göre 34+2de 3.100dedi banada kilosu fazla olursa erken doğar başka bişey olmaz dedi 🤷🏻♀️Şaştım bende