suscarparimm Ben lakap takmadan sevemeyengillerdenim 😂 Terörist, bebek harekat, domuşuk, dodik, küçük avrat diyorum siz neler diyorsunuz 😂
Deletedmom52620 suscarparimm minnak fasulye ilk kızımda bezelye derdim birde tospaaa diyorum döndüğü zaman 😂😂😂
suscarparimm Ceyda388 Ayy benim kızım zayıf doğdu şarkı söylüyodum güççük güççük bi gış ufacık minicik bi ardoş falan diye 😂
Aminenin_annesi suscarparimm ben de başkasının bebeğini cok sevemiyorum yani cekiniyorum biraz en fazla elini falan öperim kucağıma alırım öyle sesli sevemem pek😀
Deletedmom52620 suscarparimm çocuğu doğar doğmaz sınır dışı edecek gibi lakaplar koymuşsun hahahah 😂😂 50 yıl düşünsem aklıma gelmezdi şimdi okudum da 😂😂
mercimegin_annesiii suscarparimm eşimin karnımdaki çocuğu faşingen diye sevmesi kadar tuhaf seven yoktur 😂😂
suscarparimm EmineDefneGokce Teröris deme sebebim tam bi terörist 😂 bi doğramadığı kalıyor beni küçük avrat deme sebebimde 13 aylık bulaşık makinası boşaltırken kaşıkları bana uzatır toz alırken eline bez alıp oda yardım eder sürekli silme hastalığı var bi yerleri siliyor eline bez alıp 😂
momeva suscarparimm doğsun o zaman 😂 ama şuanlık eşim (miraç ismini düşünüyoruz) mirooo diyor ben genelde bebek yada şeker diyorum 😂
gkbyza momeva biz de erkek olursa miraç Efe istiyorduk eşim hep oyun oynayan küçük 2 çocuk vardı yanıma gel yanımaa diyen yumlukla öldürücez milaç diye taklit ediyordu 😂
Armin-Guney Haşhaş diye bahsediyoruz eşimle. Ilk öğrendiğimizde uygulamada haşhaş tanesi kadar diye bilgi vardi . O cok hoşumuza gitmişti 😁🤷♀️
Hashasinannesi66 Armin-Guney aaa siz de mii😍😍 bende haşhaş diyorum sürekli eşim ve babam kızıyor ama olsun ilk ismi o oldu🙈
Aminenin_annesi suscarparimm aybüke derin var instragramda onun kızının adı doğa lakabı da dodik dodiko 😃